.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.
اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند

شمال نیوز : ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین اجرای ماموریت و تعقیب قاچاقچیان در تاریخ هفدهم دی ماه جاری در ساوه دچار حادثه شده و با بالگرد به بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا تهران منتقل شد.

 

وی بامداد دیشب به دلیل مرگ مغزی، پس از اقدامات قانونی و رضایت خانواده به یکی ازمرکز پیوند اعضا منتقل شد  که  از این شهید بزرگوار 2 کلیه ، 2 قرنیه و یک  کبد برداشته شده و برای پیوند پنج بیمار نیازمند اهدا شده و به آنان زندگی دوباره بخشیده همچنین پانکراس وی برای استخراج سلول های بنیادی در اختیار قرار گرفته است .

 

ستوانیکم " کشوری نیا" 44 ساله در حین ماموریت تعقیب و مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو وی که متعاقبا به بیرون پرتاب و سر وی با زمین برخورد می کند در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل می شود وی متاهل و داری یک فرزند نیز پسر بوده است.

 

اهدای اعضای بدن این شهید دلاور پلیس نشاندهنده روحیه ایثار و فداکاری ماموران جان بر کف انتظامی است که تا جان در بدن دارند در راه خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و حتی در شرایط خاص نیز با اهدای اعضای بدن خویش زندگی توأم با آرامش مجدد را به بیماران نیازمند ارزانی می دارند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.257 seconds.